Nathaliekriek.nl

Afslanken zonder dieet tips, do’s & don’ts

afslanken zonder dieet tips

Afslanken zonder dieet tips. Ik heb er nogal wat. 40 tips van de week maar liefst. Uiteraard kan je ze gewoon stuk voor stuk lezen, maar nog leuker is het om het gratis online afslankprogramma te volgen waarbij je alle tips op een relevant moment vanzelf tegenkomt.

Het fijne van het gratis online afslankprogramma is dat het géén dieet betreft en je dus als je een partner en kinderen hebt niet apart voor jezelf hoeft te koken. Iedereen kan gewoon lekker mee eten waardoor deze methode van gezond en verantwoord afvallen ook goed vol te houden is op de langere termijn.

>HIER stel je eenvoudig je eigen dagmenu samen.

Om het je nog makkelijker te maken bij het maken van de juiste keuzes, vind je als aanvulling van het voedingsschema en de 40 ‘afslanken zonder dieet tips’, hier alle do’s & don’ts bij elkaar.

Do’s:

  • verse groenten of groenten uit pot, blik of diepvries.
  • vers fruit of fruit in eigen sap (geen siroop!)
  • volkoren brood, volkoren (zilvervlies) rijst, volkoren pasta
  • brinta en havermout
  • gekookte aardappelen
  • peulvruchten (alle soorten)
  • mager vlees (kip zonder vel, biefstuk, varkensfilet, varkenshaas, ham lapje, runderlapje, entrecote, tartaar)
  • vleesvervangers
  • magere vleeswaren (beenham, achterham, kip/kalkoenfilet,casselerrib, gekookte lever, sandwich spread, rosbief, varkens fricandeau
  • verse vis of vis uit blikje (op waterbasis zonder olie of saus!)
  • magere zuivelproducten (melk, karnemelk, yoghurt, kwark, chocomel)
  • 20+ en 30+ kazen en smeerkazen
  • halvarine in kuipje
  • vloeibare bakproducten als olie en braadboter
  • thee/koffie zonder suiker, water.

Don’ts:

  • groenten á la crème
  • fruit in blik of pot
  • wit brood, witte rijst, witte deegwaren(pasta)
  • krentenbrood of krentenbollen
  • cornflakes en ontbijtgranen als muesli en cruesli
  • gebakken producten (aardappelen, friet, gebakken vis als lekkerbek, kibbeling en alles uit de frituur)
  • vette vleeswaren (alle soorten worst, paté, pekelvlees)
  • volle zuivelproducten (melk, yoghurt, vla, vruchtenkwark, yoghurtdrank, chocomel)
  • 48+ kazen en smeerkazen
  • (harde) boter in pakjes, margarine met meer dan 40% vet  en roomboter
  • alcoholhoudende dranken
  • frisdranken en vruchtensappen met veel suikers, light frisdranken en sappen

 

Ook beginnen met het gratis online afslankprogramma?

Ga dan naar: www.123balansen.nl

Al fijn bezig? 🙂

Ga dan naar mijn afslank dagboek en doe weer lekker met me mee.

 

Afslank blog >HOME.